Blog Bianca van BYBI Smart Accessories
Hoe lastig kan het zijn om telefoonhoesjes te verkopen, want immers (bijna) iedereen met een telefoon heeft een telefoonhoesje. Bij BYBI hebben we geleerd dat dit nog best een uitdaging is. De telecommarkt is nog een beetje conservatief en mag best een beetje meer Fashionable worden, althans, dat vinden wij van BYBI natuurlijk. De consument weet immers de hoesjes bij de Hema te vinden…
Het uitgangspunt van BYBI is dan ook dat bij iedere gelegenheid een passend telefoonhoesje hoort. Of je nu in de ochtend naar kantoor gaat of 's avonds op stap met vrienden.
Foto: Inspiring London Case Grey bij Van Dam in Amsterdam
Model / Presentatrice Marvy Rieder met Dazzling New York Case
Met een telefoonhoesje (l am a Gift of I am City collectie) van BYBI onderscheid je jezelf en durf je te laten zien wie je bent. Dat is precies waar het om gaat anno 2016. De persoonlijkheid van de mensen zelf, maar ook de persoonlijke Touch van de mensen die BYBI (gaan) verkopen. Het stukje intermenselijke is namelijk in de loop der jaren een beetje verdwenen door de digitalisering.
De digitalisering als zich een heel mooi fenomeen, maar wat ik persoonlijk merk is, dat wanneer ik shop(online of in de winkels) dat ik een stukje service en persoonlijke toewijding als erg plezierig ervaar. Bij GSMPunt staat de klant op nummer 1 en wordt er gekeken naar de behoefte en wensen van de klant.
Het personeel dat BYBI verkoopt, verkoopt dan ook niet alleen een functioneel hoesje, maar ook nog eens een fashion item. Ieder seizoen andere kleuren, prints en materialen en altijd in lijn met de laatste trends. Natuurlijk hebben we ook de ‘never out of stock’ basis cases die ieder seizoen weer terug komen.
Waar ik trouwens heel erg trots op ben is de nieuwe collectie hardcases waar handgetekende illustraties op staan. Made in Holland en nu al in heel Europa te bestellen!
Volgende week een verslag van mijn trip naar de Mobile World Congress in Barcelona.
Hasta luego
With love,
Bianca,
BYBI Smart Accessories